2014. június 17., kedd

1. Díjam

Üdv újra!

Legelőször szeretnék bocsánatot kérni a ki nem hirdetett verseny miatt. Tudom, felelőtlen voltam, hogy meghirdettem, de aztán nem vettem a fáradságot, hogy megnézzem őket. Még egyszer bocsánat!
Ugyan akkor szeretném megköszönni a díjat. Ezt se most kaptam, de nem volt időm kiírni.


1. Díjam
Köszönöm a díjat Faith Stewart -nak :)

Szabályok:

- Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat.
-Írj 11 dolgot magadról.
-Válaszolj 11 kérdésre.
-Írj 11 kérdést.
- Küld tovább 5 embernek.
11 dolgom magamról: 
  • Most megyek gimibe.
  • Kedvenc állatom a cica.
  • Szeretem a The Vamps-ot és az 5SOS-t.
  • Alig beszélem az angolt.
  • Nem bírok halat enni.
  • Londonban szeretnék lakni.
  • Elszeretnél jutni New York-ba.
  • Szeretek írni.
  • Volt egy cicám, de 3 éve láttam utoljára...
  • Nagyon szeretek olvasni és filmet nézni.
  • Ki nem állhatom azokat a 13 éveseket, akik 16 évesnek akarják magukat "kiadni".


11 válasz: 

1. Ha találkozhatnál bárkivel, ki lenne az?
   One Direction.
2. Az íráson kívül mi foglalkoztat még?
   Az olvasás.
3. Játszol valamilyen hangszeren?
    Igen, zongorán.
4. Szívesen tartanál tigrist háziállatként?
   Igen :D
5. Mit csináltál az elmúlt 10 perceben?
   A kérdésekre válaszoltam.
6. Kaptál egy ingyen repülőjegyet. Hová mennél?
   London.
7. Szoktál éjfélkor kívánni?
    Igen, megesik.
8. Milyen zenét hallgatsz szívesen.
   Pop, de néha klasszikust is.
9. Mi jut először eszedbe, amikor meglátsz egy hullócsillagot?
   Valami szép kívánság.
10. Szívesen utaznál az űrbe?
     Igen.
11. Mi miatt kezdtél el írni?
     Már nem emlékszem, de szerintem, azért, mert nem akartam elmondani a sok hülyeségemet, hanem leírtam. 

11 kérdés:

1. Hány évesen kezdtél el írni? 
2. Hány blogod van? Azok közül hány nem fanfiction?
3. Kedvenc együttesed?
4. Voltál már külföldön?
5. Eltöltenél egy hetet messze a családodtól, úgyhogy ők nem biztosak abban, te hol vagy?
6. Van háziállatod vagy szeretnél?
7. Milyen lett a bizid, az átlagod?
8. Van olyan személy, akiért meghalnál?
9. Szereted az extrém sportot?
10. Sportolsz?
11. Tetszettek a kérdések?

5 ember, akinek küldöm: 



3 megjegyzés: