2014. június 20., péntek

2. Díjam


Megkaptam a második díjamat is :)



Szabályok:

- Mondj 11 dolgot magadról.
- Válaszolj 11 kérdésre. ( Amiket tőlem kérdeztek arra válaszolj)
- Tegyél fel 11 kérdést 
- Küld tovább 11 embernek.

11 dolog magamról:

  • Szeretem a történelmet.
  • Rossz vagyok matekból.
  • Humán beállítottságú vagyok.
  • Szeretek természetképeket csinálni.
  • Szeretnék sok helyre eljutni az életben.
  • Utálom az energiaitalt.
  • Szeretem a cicákat.
  • Van egy nővérem és két bátyám.
  • Nem szeretem a kémiát.
  • Egyik kedvenc előadóm Demi Lovato
  • Szeretek olvasni.

Válasz 11 kérdésre:

1. Kedvenc íród?
   Evelyn Mars.
2. Miért szeretsz írni?
   Mert letudom írni a gondolataimat és megtudom osztani veletek.
3. Mi a számodra legfontosabb dolog az életben?
   A család.
4. Mikor kezdtél el írni?
   2012 őszén.
5. Milyen nagy terveid vannak a jövőre nézve?
   Érettségi és egyetem sikeres elvégzése.
6. Melyik az a hely, ahol  a legjobban érzed magad?
   Az mindegy csak legyen csöndes és ne zavarjanak.
7. Milyen műfajú könyveket olvasol legszívesebben?
   Krimi.
8. Mit gondolsz arról, hogy a háziállat nyugtatólag hat az emberekre?
    Sajnos nem minden emberre vonatkozik ez. Ráadásul az emberek egy része a saját szórakoztatásukra veszik az állatokat, nem törődve azzal az állatnak mi lenne a legjobb.
9. Otthon ülő típus vagy?
   Igen.
10. Szereted a Gyűrűk Urához hasonló könyveket/filmeket?
     Nem láttam a Gyűrűk Urát, szóval erre a kérdésre nem tudok válaszolni.
11. Mit csinálsz, ha igazán felidegesítenek?
     Olyan választékosan válaszolok, hogy az már a másik felet idegesíti. A csúnya, trágár és obszcén szavakat mellőzve. 

11 kérdés: 

1. Kedvenc előadó?
2. Mi a hobbid?
3. Van tesód?
4. Voltál külföldön?
5. Miért szeretsz írni?
6. Csak fanfictionokat írsz?
7. Hány IGAZ barátod van?
8. Mi az élet célod?
9. Szeretnél külföldön tanulni?
10. Szeretnél külföldön élni?
11. Milyen kaját nem szeretsz?

11 ember, akinek küldöm: 

Stole My Heart 
Könyvmolyok 
Remember Me! 
Memories 
Bianka gimis napjai  
Viszlát New York! 
Help 
Crazy little lies 
Happily 
Az élet árny oldala 
Never Give Up

1 megjegyzés: