2013. június 6., csütörtök

1. Fejezet /Kínos kérdés/

-Anya mi történt?- kérdeztem újra
-Louis autóbalesetet szenvedett, most hívott Liam-és megeredtek anya könnyei
-Anya, ne sírj! És ugye jól van?-nyugtatgattam, bár szívem szerint én is sírtam volna, de úgy érzem, most egy nehéz korszak elé nézünk, amikor nem szabad "összeesni".
-Kórházban. Liam csak ennyit mondott meg, hogy oda kell utaznunk.
-Persze ez csak természetes.-szólt hozzá apa is. Láttam rajta, hogy ő is nehezen tud ellenállni a sírásnak.
1 óra alatt kész is voltunk a csomagolással 2 óra múlva pedig a legközelebbi Londonba tartó járaton ültünk. Senki nem szólt senkihez. Láttam anyán és apán is, hogy mennyire megviseli őket ez az egész, engem ez csak még jobban arra késztetett, hogy nem szabad összetörnöm.
Amint megérkeztünk, anya tárcsázta Liamet. Gyors szóváltás történt és már indultunk is, persze a csomagokkal együtt nehogy azzal is húzzuk az időt.
20 perc taxizással ott is voltunk majd 5 perc bolyongás után megtaláltuk a többieket.
Lehet, hogy furán hangozik meg minden de én csak most látom először a srácokat,  ugyanis amikor jöttek én pont nem voltam itthon.
-Sziasztok. Na mi a helyzet?- sietett oda anyu
-Szerencsére stabilizálták az állapotát és akár 4 nap múlva elhagyhatja a kórházat. -válaszolt Liam
-Ez nagyon jó hír.-örült apa
-Sziasztok.-köszöntem én is- engem még nem hiszem, hogy láttatok, én vagyok Louis húga. Natasa Tomlinson
-Szervusz.-köszöntek a srácok majd sorra megöleltek és bemutatkoztak bár erre nem volt szükség, ugyanis a nevüket tudtam
-Elmegyek valami étekért. Ti kértek valamit? -kérdezte Niall
-Én megyek veled, nem hiszem, hogy elbírnál annyi kaját.-ajánlottam fel a segítségemet, amit csak egy mosollyal nyugtázott.
Miután mindenki leadta a rendelését, elindultunk a büfébe, addig anyu be tudott menni Louhoz, de beszélni nem tudott, mivel még az altató hatása alatt van.
Niallal nagyon egy hullámhosszon vagyunk, szinte mindenben egyetértünk.
Viszont most jött a számomra nagyon kínos kérdés:
- És szingli vagy?
-Hát az egy nagyon bonyolult kérdés....
-Ha gondolod, elmondhatod,jó titoktartó vagyok, bár megértelek. Csak 20 perce ismersz nem kell elmondanod
-Igazad van de valami azt súgja, hogy jobban teszem ha elmondom hátha te tudsz segíteni.
  Szóval az történt, hogy.....



2 kommi és ha lehet 1 feliratkozó és jön a kövii:)
szeretném a kritikákat és véleményeket:))

//ui. próbálok minél hosszabban írni//

4 megjegyzés:

  1. nagyon siess, itt nem szabad abba hagyni! siess!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is próbálj meg hosszabb fejezeteket írni;)
    És siess a kövi résszel kérlek,mert eddig nagyon jó:D

    VálaszTörlés