2013. június 5., szerda

Bevezetés

Natasa Tomlinson: 17 éves átlagos lány amennyire tud lenni, mivel hogy a testvére Louis Tomlinson, aki tagja One Direction . Mióta a  bátyja híres lett talán, ha ünnepekor látta, de egy fordulat megváltoztat mindent.



One Direction:



Minden egy szép napos délután kezdődött,  amikor az iskolából tartottam haza. Május vége volt.. Hamarosan itt a nyár, én pedig rögtön utazom a rég nem látott bátyókamat meglátogatni. Vagy már egy éve nem láttam.
 Gyorsan haza értem, beköszöntöm anyának, majd gyorsan föl siettem a szobámba, amikor is eszembe jutott, hogy holnap nincs is suli vagyis inkább tanítás. Na ja, kicsit zizi tudok lenni. Miután ezt lerendeztem magamban, lementem anyuhoz a konyhába, hogy megkérdezem, apa mikor jön haza.
- Azt mondta, hogy este 7 felé , mert valami fontos munkája van.
-Aham. Segíthetek?- hát igen én ilyen kis konyhatündér vagyok, de most komolyan. Ha valakinek elmondom, hogy nagyon szeretek főzni, azt hiszik, beteg vagyok,pedig csak egyszerűen szeretek.
-Most, hogy így kérdezed süthetnénk palacsintát, mit szólsz hozzá?
-Benne vagyok.
Olyan 45-percen belül el is készültünk. De még mindig csak du. 4 volt. Fölmentem a szobámba, majd leültem egy kicsit a facebook elé. Miután lerendeztem az üzieimet, meg néztem egy filmet majd apa meg is érkezett.
-Szia apu.-üdvözöltem boldogan.
-Szervusz kicsim! Mi újság veled? Mi volt az iskolában?- kérdezősködött.
-Semmi és semmi. Veled?
-Úgyszintén. 
A "nagy beszélgetést" a telefon csörgése zavarta meg,
-Szervusz kicsim. -köszönt anya telefonba és mivel " kicsim"-et mondott biztos Lou volt.
-Jaj, te vagy Liam? Mi újság veletek?...... Mi? De hogy? És mikor?...... Persze azonnal!
Anya kicsit ideges lett  vagyis nagyon.
-Mi történt?-siettem mellé, mert majdnem elesett.
-Lou....Loui.....Louis....
-Igen?
-Szörnyű dolog történt!




Kérnék minimum 1 kommit és feliratkozókat is ! Kinek, hogy tetszik? 

Ezt a történetet főleg nyáron fogom írni egy hét alatt akár 3-4 bejegyzés is lesz:))

3 megjegyzés:

  1. :o :o Mi történt életem szerelmével??? :OO Siess a kövivel kérlek!! Nagyon tetszik a történet :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jól indul:)
    Bár ha megkérhetlek ne old meg a drágámat,oké?:D:))
    Én is nagyon várom már a lovi részt:)
    Siess!:)

    VálaszTörlés