2013. augusztus 7., szerda

18. Fejezet Vissza emlékezés

 
    És itt lenne a 18. Fejezet is:D Remélem elnyeri a tetszéseteket:D Bocsi, hogy az időben kicsit 'ugrálok' de ez most egy ilyen rész lett. :)                               




                                                    * 2 héttel később*

Húú, annyi minden történt ebben a két hétben, nem is tudom hol kezdjem. Aszem' az elejénél.
Az nap este amikor Niall-t kerestem nem találtam meg. Több, mint 1 órát kerestem de nem találtam meg így haza mentem. Másnap sem jött haza. Tiszta ideg voltam, Lou nagyon haragudott Niall-ra, hogy ezt csinálja velem/velünk. Liam mindig mellettem volt, akár az éjszaka közepén is átmehettem hozzá. Harry, hát rá is mindig számíthattam. Zayn.... hát ő meg gyógyult, viszont a koncert elmaradt. Igen, elmaradt, ugyanis Zayn-nek 37.2 volt a láza ez még nem is akkora baj, de Niall még a koncert kedvéért sem került elő.
Így elmaradt,de két nappal később meg lett tartva, a jegyeket persze elfogatták és a pénzt is vissza adták.
Paul olyan idege volt, hogy hú... hát azt szavakkal nem lehet leírni, nagyon kiabált mindenkivel, még velem is, de Liam megvédett, hogy ez nem az én hibám, de Paul Liam-et is leszidta.
Na szóval harmadik napon elő került Niall, de így is csak véletlen mivel Harry meg Liam épp kajáét vett és megtalálták a boltban és nagy erőfeszítéssel sikerült haza vonszolni.
-Niall, Úristen. Te meg hol voltál?-rohantam hozzá, hogy átöleljem, de ő eltolt magától és fel ment a szobába. Egy szót sem mondott.
Hát igen, ez volt így a nap fény pontja, Niall utána már nem jött ki a szobájából.
Másnap történtek aztán az események.
Reggel kómás fejjel mentem le a vendég szobából, igen a vendég szobából ami szerintem az enyém lett, de ez most mindegy. Szóval a konyhában nem volt senki az asztalon pedig egy cetli volt.
"Niall kidugta az orrát a szobából így elmentünk próbálni ugyanis ma este hétkor lesz megtartva az elmaradt koncert. Ebédre haza jövünk utána pedig már egyenesen a koncert helyszínére megyünk, te is jössz, szóval úgy készülj! Szeretlek Louis xx "
Remek Gondoltam magamban. Még is mit vegyek fel? Gyorsan bevágtam két gofrit egy magában / Nem volt valami nagy étvágyam/ és folyton azon filóztam, hogy mi van köztem és Niall között.
Meg lehet még menteni ezt a kapcsolatot?
Miután elmostam a tányért gyorsan átöltöztem valami kényelmesbe és leültem a gép elé.
Facebook-on nem volt semmi, twitter-en sem, vagy is azt hittem de még is volt valami. Niall posztolt 2 perce
@ NiallOfficial : annyira sajnálom, rossz időszak volt, de remélem ezután csak jobb lesz :/
Úristeen, ezt vajon ránk érti? Bárcsak! És ha nem? 
A gépet aztán gyorsan kikapcsoltam és elkezdtem ebédet csinálni. 
pont kész lettem mikor beállítottak a fiúk.
-Hmmmmmmm, mik ezek a jó illatok?-rontott be a konyhába Lou
-Kifele innen. Üljetek le az asztalhoz és már is viszem a kaját.-tessékeltem ki 
-Igen is főnök asszony!-húzta ki magát majd hallottam, ahogy kiált egy nagyot, hogy 'asztalhoz'
-Itt is van!-tettem le közéjük, mindenki mosolygott kivéve egy valaki, Niall. Ő csak engem nézett.
Az ebéd gyorsan elfogyott Liam pedig sietett mosogatni én pedig átöltözni, végül csak találtam egy jó össze állítást.
-Itt is vagyok!-siettem le a lépcsőn
-Remek akkor indulhatunk is.-csapta össze a tenyerét Liam.- Szóval ugye sokan vagyunk egy kocsiban így. Zayn, Harry és és megyünk egy kocsiban, Lou, Niall és Natasa pedig a másikban.-majd gyorsan ki sietett, hogy nehogy bárki is mondhasson bármit.
Amint láttam Niall kicsit megörült, én pedig meglepődtem, Lou pedig simán fogadta a hírt. Kicsit gondolkoztam, hogy ők tudnak e valamit amit én nem? 
A koncert helyszínére hamar oda értünk, a kocsiban meg nem történt semmi.
-Tessék ezt tedd a nyakadba.-adott egy VIP jegyet Lou
-Oksa.-vettem el mosolyogva
Még csak délután 5 volt a koncert pedig 7-kor kezdődik így még volt idő egy próbára és félóra pihenőre is majd kezdődött a buli. Telt ház volt.


Befejezték az utolsó dalt is, már kezembe vettem a vizes palackokat, hogy oda adjam nekik amikor furcsa dolog történt. Lekapcsolódtak a lámpák. Minden hol. Az egész aréna tök sötét volt, a rajongók meg elkezdtek sikítani és én is egy pillanatra amikor egy erős szorítást éreztem a csuklómon.
-Ne izgulj!-súgta a fülembe a hang de olyan hangos volt, hogy nem tudtam be azonosítani
Csak azt éreztem, hogy vonszol majd megállít a fények pedig felkapcsolódnak, én pedig majdnem elájultam ugyanis NIALL felvonszolt a színpadra! Ott álltam több több ezer ember előtt!
-Egy kis figyelmet kérnék!-szólt a mikrofonba Niall.-Szóval, a napokban nem volt tökéletes a magán életem amiben én is hibás vagyok, megbántottam a barátnőmet. Igen jól halljátok, van egy barátnőm, ő itt mellettem.-Majd felém nézett és magához húzott.- Ő itt Natasa Tomlinson.-hangos zúgolódás kezdődött.-Igen, ő is egy Tomlinson, ami drága Louink húga, aki az én barátnőm. Viszont az utóbbi napokban nagyon megbántottam, de nem csak őt hanem az egész bandát is. Szeretnék bocsánatot kérni azoktól a Directionerektől is akik azért nem lehetnek itt,mert én megsértődtem és eltűntem. Pontosan, két napig nem hallottak felőlem. Sajnálom. És remélem srácok ti is megbocsájtotok.-ők persze szorgosan bólogattak.- És Natasa, bocsánat, hogy olyan voltam amilyen.-nézett mélyen a szemembe.
Még mindig ledermedve álltam, alig bírtam felfogni, hogy mit csinált. Gondoltam, hogy bocsánatot fog kérni és persze én is, de azt álmomba se mertem volna gondolni, hogy a koncert végén több ezer ember előtt fogja megtenni. 
-Persze, i-igen.-küszködtem a  könnyeimmel, de nem sikerült, mivel ahogy kimondta olyan erősen magához ölelt, hogy azt hittem a levegőt is kiszorítja belőlem, de nem érdekelt, beszívtam azt a jó illatot és elő tört belőlem a sírás.
-Szeretlek és nagyon sajnálom!-súgta a fülembe, de úgy, hogy ezt már csak én hallottam
-Én is nagyon szeretlek és én is sajnálom!-majd még jobban magamhoz öleltem. 
Már ott állhattunk pár perce, amikor eszünkbe jutott, hogy hol is vagyunk így kicsit  eltolt magától és a szemembe nézett majd magához húzott újra és adott egy szenvedélyes csókot! Ott! Több ezer ember előtt. Ezt még mindig nem tudom feldolgozni.
-Jó éjszakát London, szeretünk titeket!-kiáltotta el magát Louis majd a föld megmozdult alattam,és lesüllyedtem a mélybe. Nyugi, nem kell semmi rosszra gondolni csak valami liften álltunk és az 'levitt' minket.
Ahogy leértünk még jobban örültem, hogy Niall-al minden rendben így ráugrottam és lábaimmal átöleltem a derekát és így csókoltam tovább.
-Akkor mi nem is zavarunk.-léptek le a srácok majd eltűntek az ajtó mögött
-Annyira hiányoztál.-súgta a fülembe majd bele harapott a fülcimpámba.
-Te is.-majd bele túrtam fél kezemmel a hajába amitől egy férfias nyögést hallottam.
Úgy ennyi volt a nap fénypontja, utána haza mentünk volt egy kisebb fajta beszélgetés. Niall megint elmondta, hogy sajnálja meg minden. A Zayn-es dolog ma nem került elő csak másnap.
Az ágyon ültem amikor Niall majd utána Zayn lépett be a szobába.
-Ezt most meg kell beszélnünk!-jelentette ki határozottan Niall
Egy aprót bólintottam  majd leültek a elém a kanapéra.
-Szóval Zayn, mit érzel Natasa iránt?-tért gyorsan a témára
-Nem tudom, nem szerelmet, de többet, mint barátságot.-sütötte le a szemét
-Natasa, te mit érzel Zayn iránt?
-Barátságot, erős barátságot, de többet nem!
-Értem, szóval ötlet, hogy mi legyen?
Senki nem mondott semmit, nekem nem volt semmi ötletem,de aztán még is.
-Nekem van!-szóltam halkan
-Hallgatjuk!
-Szóval az az ötletem, hogy nincs ötletem.-na itt mindketten tágra nyitott szemmel figyeltek.
-Hogy mondod?-kérdezte Zayn
-Az érzések ellen nem lehet tenni, így nem csinálunk semmit minden ugyan olyan lesz mint volt!
-Ezt most nem mondod komolyan?-értetlenkedett Niall.-Az előbb még azt mondtad, hogy csak barátilag szereted.
-Miért, most talán mást mondtam?
-Nem, de.......
-Akkor ennyi, ez meg is van beszélve.-ezzel felálltam és nyomtam egy gyorsa csókot Niall-nak majd egy puszit Zayn-nek és lementem a többiekhez.
Miután megbeszéltük a Zayn-es dolgot más nem történt.
További napokban nem volt semmi, kivéve, hogy Paul eléggé kiakadt Niall miatt, de amúgy nem volt semmi extra.
Most meg hol vagyok? Hol idézem elő ezeket a gondolatokat? Egy repülőn ami egy csodás helyre repít. És, hogy kivel vagy kikkel? Ezt még én sem gondoltam volna soha.


Remélem tetszett ez a rész is:D Bocsesz a történet közbeni kisebb betűk mérete miatt nem tudom mi történt...xD
Várok komikat, de határt most sem szabok:D Viszont nagyon örülök az előző résznél a 6 kominak:D Csak így tovább:D

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! *-* Imádpm :* Kövit gyorsan! :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó lett,remek *-* Best Blog Ever :DD És ha megkérhetlek ne írj ilyen kicsibe,kérlek. :)

    VálaszTörlés
  3. Hamar kövit:))<33 gyorsan :) nagyon jó lett:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó kövit *_________________*

    VálaszTörlés