2013. augusztus 8., csütörtök

19. Fejezet Dubai

-Megérkeztünk!-ébreszgetett édesen Niall
-Húú, de gyönyörű.-ámuldoztam miközben kinéztem a kis ablakon
-De te annál is.-majd maga felé fordította a fejem és egy gyengéd csókot lehelt az ajkamra
-Szeretlek.-súgtam a fülébe
-Na jó, leszállás tubicáim.-jött Louis
A kilátás valami csodálatos volt, pedig még csak a reptéren voltunk.
 -Na jó, este 9 óra van és miután több, mint 6 órát utaztunk így mindenki térjen nyugovóra.-intett nekünk Paul miután meg kaptuk a szállodai kulcsokat. Mindenki 2 személyes szobát kapott. Én voltam Niall-al, Lou Liam-mel, Harry Zayn-nel.
-Menjünk mi is.-súgtam Niall fülébe aki egyet érően bólintott egyet.
Gyorsan végeztünk mindketten a fürdőben és bebújtam mellé az ágyba.
-El sem hiszem, hogy itt vagyok veletek Dubai-ban.-mosolyogtam rá majd adtam egy puszit az orrára amit ő gyorsan át váltott egy szenvedélyes csókra. Lassan felülre kerekedett és úgy csókolt tovább. 
Már majd nem leszedte a pólómat amikor kicsit eltoltam magamtól.
-Még ne!-sütöttem le a szemem.
-Rendben szerelmem, én várok rád.-majd adott egy puszit majd egymást átölelve aludtunk el.
***
-Jó reggelt!-puszilgatott Niall vagyis...... ZAYN!
-Neked is Nia.. ZAYN? TE MI A FRANCOT KERESEL ITT?
-Sajnálom, de olyan édesen aludtál.-sütötte le a szemét és kiment az ajtón
Ezt nem hiszem el, egyáltalán hol van Niall? És ha megtudja? 
-Minden rendben?-ült le hirtelen Niall. Csak egy törülköző volt rajta és haja kuszán álltak, most jött ki a fürdőből. Vajon hallotta? Biztos nem, akkor nem kérdezné.
-Semmi..... vagyis..... Zayn itt volt. Ő keltett.-egy óriási kő esett le a szívemről de ugyan akkor ideges is volt, hogy mit fog csinálni.
-Mi van?-ugrott fel hírtelen
-Nyugi, nem történt semmi.-léptem mellé.-Figyelj, kérlek ne légy féltékeny. Nem azért jöttünk ilyen messzire, hogy még itt is veszekedjetek. Hagyd, hogy Zayn-t az érzései vezessék.-Láttam rajta, hogy szólni akar, de adtam egy gyors csókot és folytattam.-Tudom mit csinálok! Sejtem mit érezhet és én támogatni fogom, támogatni, hogy találjon egy neki való barátnőt! Segíteni fogok neki, de addig is....-nem fejeztem be, mert nem tudtam ugyanis egy csókkal tapasztotta be a számat.
-Ezt beleegyezésnek veszem.-suttogtam a fülébe míg egy másodpercre elváltak ajkaink.
Kicsit eltoltam magamtól így mélyen a szemembe nézett.
-Bízom benned! Én mindig segítek neked és neki is, hogy megtalálja az igazit ahogy én is.-majd adott egy gyors csókot.
-Na megyek felöltözni.-indultam a fürdőbe




-Jó reggelt.-köszöntem a többieknek akik már javában ették a reggelit, mindenki vissza köszönt kivéve Zayn
Gyorsan bevágtuk a reggelit majd felröppent a nagy kérdés, mit csináljunk?
-Menjünk le a partra!-szóltam vígan
-Már is húgi? Semmi pihenés, most vágtam be 6 palacsintát.-nyöszörgött Lou
-Az a te bajod, én viszont a partra akarok menni!-kezdtem hisztizni
-Jól van na, csak ne hisztizz,mert a soha nem bírtam.-nyöszörgött tovább
-Kis nyűgös.-majd össze borzoltam a haját, mint egy kisfiúnak szokták
-Héé, tudod te mennyi ideig álltam a tükör előtt? És most kezdhetem újra.
-Mi van, te is megszállott lettél,mint Zayn?-ezen persze mindenki jót nevetett.-Na jó én mentem a fürdő cuccomért. 10 perc múlva mindenki legyen itt! De ne késsetek!-néztem rájuk szúrósan
-Szoktunk mi?-kérdezte Zayn
-Soha.



-Gyönyörű vagy.-suttogta a fülembe Niall miután leértem a hallba 
-Te sem panaszkodhatsz.- majd közelítettük egymáshoz a fejünket,de az utolsó pillanatba oda fordultam a többiekhez, így szegény Niall majdnem orra esett.
-Héé, ez mire volt jó?
-Egy kis vicc. Na jó akkor menjünk!
***
A tengerpart valami csodálatosan szép.



-Na akkor nyomás a vízbe!-rángattam magammal Niall-t
****
Óriásiakat csobbantunk.   Valami elképesztő hely ez a Dubai.
Épp napoztam amikor éreztem, hogy valaki takarja a napot a testével.
-Bárki is vagy menj arrébb.-adtam a rövid utasítást
-Azért leülhetek melléd.-röhögött Zayn
-Persze, csak ne takard a napot.
Egy ideig csendben ültünk, amikor is Zayn beszélgetős kedvébe kezdett.
-Sajnálom a reggelt, csak nem tudtam uralkodni magamon.
-Semmi gond.-erre rögtön rám kapta a tekintetét.-Úgy értem, ha majd vissza megyünk Londonba együtt fogjuk kiválasztani a nagy Őt.-mosolyogtam rá
-Már meg van.-motyogta az orra alatt
-Tessék?
-Ja semmi, úgy értem nem megyünk be a vízbe? Én már is megszáradtam.-azzal felpattant és a vízbe sietett. És még a nőkre mondják, hogy kiismerhetetlenek, azért a férfiak se könnyű esetek...
Este végig a parton voltunk ott ebédeltünk aztán este hét vissza mentünk a hotelba és a vacsorához készülődtem.

***
A kaja, az valami mennyei volt.  Mindenki nyugovóra tért és korán le is feküdtünk mivel holnap nagy nap van.


Ennyi lenne a 19. Fejezet. Bocsi ha kicsit rövid lett a 20-dik hosszabb lesz:)
Nagyon örültem a komiknak:) Határt most sem szabok:DD
Ha nem rohansz írd le a véleményed. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett imádooooooooooomm!! :DD :* kövit:))

    VálaszTörlés
  2. KÖVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!! :))) imádom ezt a blogot!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett mint a többi siess a kövivel:))<333

    VálaszTörlés
  4. Én sosem rohanok csajszii :) :P Ja és amit fb-n írtál arra az a válaszom hogy:két csoportban benne vagyok amibe mindig beleteszed hogy itt az új rész,szoval tudom :* :D Nagyon-nagon jó rész lett,én is elmenék Dubai-jba Niall-al :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett *__________* kövit <3
    by:Bettina Fenyő

    VálaszTörlés
  6. Huu nagyonjo:)) tetszik hogy Zayn is benne van, marmint hogy o is erez valamit Natasa irant:)) kicsit meg bonyolithatnad:)))siess:)

    VálaszTörlés
  7. Sziaaaa...:) Vár egy kis meglepetés a blogomoooon...!!!! :))))
    http://csillaelete.blogspot.sk/2013/08/1dijam.html#comment-form

    VálaszTörlés