2013. augusztus 26., hétfő

20. Fejezet Baj van, érzem!

Egy újabb reggel, de ez nem akármilyen. Ma van a nagy Dubai koncert. Na jó, ez még sem olyan nagy nap, vagy még is.
-Hová mész?-szólt utánam Niall
-Fürdőbe, ma egész nap próba lesz, Liam írta az üziben.
-Milyen üzi?
-Hajnali háromkor írt.-ásítottam egy nagyot
-Ha miatta fogsz bealudni én kinyírom.-mászott ki az ágyból majd adott egy reggeli csókot.
A fürdőben gyorsan végeztem.
-Milyen kis csinos vagy.-ölelt át szorosan
-Te sem panaszkodhatsz.-adtam neki egy csókot
***
Reggeli után már is a koncert helyszínére mentünk.
-És ön ki?-állított meg a bizotonsági őr
-Natasa Tomlinson.
-Tessék. Ezt tegye a nyakába és ne vegye le.-adott egy VIP kártyát
***
Már délelőtt 11 óra és vagy kétszer elpróbálták már a dalokat.
-1 óra szünet. Niall, te gyere velem!-parancsolt rá Paul
-Ööö, rendben.-majd adott egy gyors csókot és el is tűnt.
-Elmegyek kajáért, kér valaki valamit?-kérdeztem a srácokat
-Megyek veled.-pattant mellém Zayn
-Rendben.-mosolyogtam rá
Miután mindenki leadta a rendelést Zayn-nel kocsiba pattantunk és kifogtunk egy dugót, természetesen.
-Natasa?
-Igen.
-Te ugye tiszta szívből szereted Niall-t?
-Igen, de miért kérded?
-Semmi, semmi.
Lassan elindultunk és 20 perc alatt a célt is elértük.


Nem találtunk parkolóhelyet így ő a kocsiban maradt én meg besiettem.
Leadtam a rendelést, de kicsit várni kellett így kimentem wc-re és..... és minden elsötétült.


                                                            *Louis szemszöge*


-Igen drágám, én is szeretlek.......nem még nem mondtam...... de fogom, de most próba van viszont ha haza megyünk rögtön elmondom.......... nekem is, szia Drágám..... én is.-köszöntem el a barátnőmtől Eleanor-tól
-Na, mizu van tesó?-huppant mellém Harry és ekkor valami belehasított a fejembe
-áááuuu.-kaptam a fejemhez
-Mi történt?-sietett be Liam.-Harry mit csináltál?-vonta kérdőre
-Miii? Én? Semmit!-védekezett Harry
-Nem semmi, csak megfájdult hirtelen a fejem, ez akkor szokott történni, ha a családban valami rossz történik.-halkultam el majd gyorsan tárcsáztam Natasát.
Nem vette fel.
-Na? Hol a kaja?-jött be Niall
-Még nem érkeztek meg.- suttogtam
-Mi? de hát gyalog is ide kellett volna érniük.-nevetett kínosan
-Baj van, érzem.-kezdtem hisztizni majd Zayn-t hívtam
-Halo?-szólt bele
-Natasa hol van?-kérdeztem ingerülten
-Ööö, bement a boltba,mert nem találtam parkoló helyet, de miért?
-Menj utána! Baj történt, érzem!-utasítottam!
-Ez biztos?
-Menj!-kiabáltam a telefonba


                                                              *Natasa szemszöge*

Hol vagyok?

                                                              *Zayn szemszöge*


Kicsit csodálkoztam, hogy ennyire ideges, de valahol megértem, hisz a húga, ráadásul az egyetlen családtagja.Aztán én is rendesen ideges lettem, ha valami baja azt nem fogom magamnak megbocsájtani.
Gyorsan kipattantam a kocsiból és besiettem a boltba. Sehol nem láttam, de ekkor:
-Natasa Tomlinson a rendelése elkészült!- de... de nem ment érte.
-Natasa magánál rendelt?-siettem az eladóhoz
-Igen, de olyan sokat rendelt, hogy várnia kellett.-közbe kinézett a tömegbe hátha meglátja, de nem volt sehol.
-És nem mondta hova megy?
-Nem, utoljára a 3-mas asztalhoz láttam leülni.
-Elnézést, de én láttam őt!-jött oda egy vendég.- Ugye lila póló meg óra és converse?
-Igen, ő volt, hova ment?
-A wc-re ment.
-Köszönöm akkor megnézem!
Gyorsan siettem, pár másodpercet haboztam az ajtóban, hogy mi van ha nem igaz vagy, hogy ez biztos csak valami félre értés. Nagy levegőt vettem és benyitottam.
-Áhh, Zayn! Zayn Malik a lány mosdóban!-sikítottak a bent tartózkodó lányok, de Ő nem volt ott. Rekordot döntöttem és 10 perc alatt lerendeztem mindent.
-Héé lányok, gondolom ismeritek Natasát, Louis húga....-és itt közbe vágott egy szőke hajú lány
-Igen-igen.
-És nem láttátok itt bent?
-Nem.-nyávogta egy másik lány
-De én igen!-vágott közbe egy másik
-Ohh, és nem láttad hol van?
-Nem csak láttam ide bejönni. Talán nem találod?
-Nem.
-Figyu, ha itt kimész akkor jobbra van egy ajtó az a raktár. Keresd ott, talán ott van.
-Köszi lányok.-majd adtam nekik egy-egy puszit és siettem a raktár felé.
Kissé féltem, mert még világosban korom sötét volt. Szerencsére a mobilomnak van egy olyan alkalmazása ami zseblámpa így miután bekapcsoltam kettőt léptem majd megbotlottam valamiben. Ha azt mondom, hogy kicsit megijedtem akkor hazudnék. Lehajoltam majd megláttam......ez....ez Natasa cipője és    táskája.
Nem tudtam sokat gondolkodni ugyanis egy autó nagy sebességgel közeledett és kis híján el is ütött, a másik furcsa pedig az volt, mintha valaki kiabált volna a kocsiból, egy eltorzított hang.



Ez volna a 20-dik fejezet. Bocsi, hogy ilyen későn, de 2 hétig Balatonfüreden voltam:)
Nagyon örülök a +8000 oldalmegjelenítésnek és a komiknak is:)
Ha nem sietsz, most is hagyj nyomot magad után :)


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,megérte várni,de miért rabolja el Natasát az ex pasija? xd
    Sies a kövivel.
    <3

    VálaszTörlés
  2. *o* Nagyon jó lett! Már alig várom a folytatást kövit gyorsan! :D

    VálaszTörlés
  3. Tegnap keztem el és ma fél háromkor végeztem a 20.résszel.:D Nem birtam abba hagyni olyan jó.:D Várom a Kövit.:)

    VálaszTörlés
  4. Én is tegnap kezdtem bele az olvasásba, és hihetetlen jó! Úúúgy várom a kövi részt!!!:DD Kövi részt nagyongyorsan!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo egyhelyben végigolvastam az egészet :) csak igy tovább, tűkön ülve várom a kövit <3 *.*

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jóóóó.! Imádom nem tudtam abba hagyni az olvasást.:D Imádomm.<3 Kövit...!!!!!!.^^

    VálaszTörlés