2013. október 4., péntek

24. Fejezet Egy csodás nap Magyarországon.

És itt vagyunk! Itthon! Magyar földön. El sem hiszem. Pár könnyt el is ejtettem, de a többit gyorsan letöröltem.
Készítettem egy gyors képet is:



Majd elkezdtük az ereszkedést. Kivételesen Lou mellett ültem és folyamatosan szorongattam a kezét.
Szerencsére nem volt sok fotós, így gyorsan fölkaptuk a cuccainkat és bepakoltunk egy taxiba, majd egyenesen a hotelhoz mentünk.
Minden szobában ketten voltak, kivéve Harry,Liam meg Zayn, Louis-Eleanor, Niall és én.
Miénk volt a 622-es szoba.
A hordárok felcipelték a bőröndöket, így nekünk csak magunkat kellett vinni.
A lakosztály valami gyönyörű volt.


- Niall ez gyönyörű!.- néztem bele mélykék szemébe.
- Te csak szebbé teszed.- majd adott egy csókot.
- Most viszont és megmutatom neked Budapestet.
- Már alig várom.- és egy újabb csókot adott, amibe muszáj volt bele mosolyognom, ő pedig beleharapott az ajakamba, és tovább csókolt.
- Na akko.... Oo, csak nem rosszkor?- nevetett Hazz
- Nem, pont jókor. Többiek?
- Lent várnak.
- Remek akkor induljunk.
Kb. úgy nézhettem ki, mint egy 10 éves. Össze-vissza ugráltam és egy hatalmas vigyor volt az arcomon.
- Na mehetünk?-ugrottam rá Lou-ra.
- Persze.- majd egy puszit nyomott az arcomra.
- A taxi hamarosan itt van.- nézett az órájára Liam
- MI? Ti komolyan taxival akartátok megnézni a várost?- nyitottam tágra a szemem.
- Hát arra gondoltam...-vakarta a tarkóját Li
- Hát rosszul gondoltad.- nevettem el magam
- Akkor vezess minket.-karolt belém Niall



******

Hát ez valami gyönyörű volt.
És a tűzijáték. Meg Niall. Uhh. Íme néhány kép:

Parlament:

Lánchíd:

Hősök tere:
                           


Budai Vár:
                           


Tűzijáték:


Ez az egész nap fenomenális volt. Szerencsére nem sokan ismerték fel a srácokat, de van egy ötletem.
És Niall....hát ő is annyira cuki volt.
Találkoztunk néhány magyarral akik nem igen tudtak angolul, és Niall meg magyarul, én pedig kissé szemét voltam, mivel a háttérből néztem az egészet, de Niall nagyon jól állta a próbát, és még néhány szót meg is tanult magyarul, például: szeretlek. Na jó, csak ezt az egyet, de ezt nagyon édesen mondja. 
- Min gondolkozol ennyire drága?- lóbálta a kezét a fejem előtt Niall
- Csak, hogy mennyire aranyos voltál ma.
- Ugye milyen szépen mondom, hogy "szeretlek"?- na itt muszáj volt nevetnem.- Hé? Talán nem mondom elég szépen, vagy valamit rosszul mondtam?-ijedt meg
-Nem, csak annyira cuki, ahogy mondod.- majd egy puszit nyomtam az arcára, amiből ő egy szenvedélyes csókot formált.
- Viszont enni is kellene valamit.- szakítottam meg a csókunkat.
- Igazad van.- majd megint megcsókolt.
- Szólok a többieknek, jössz?-nézett rám.
- Persze.
Gyorsan beszóltunk mindenkihez, bár Louis-ék kicsit elvoltak foglalva, de mindegy....majd folytatják később. 
Mivel este 11 volt, így csak a svédasztalról lehetett enni, és mivel Niall a felét felfalta így a többiek épp, hogy maradt valami.
- Remek Horan, felzabáltad a kajáNKAT ÉS ÉHESEK VAGYUNK!-akadt ki Zayn
- Nyugi Zayn, itt is van kajálda.
- Igen?-csillant fel Niall szeme
- Igen, de nem neked.- nézett rá szúrósan
- Szóval akkor indulunk?- nevetett El
- Ja, mert itt fogok éhen halni. Hova is megyünk?
- Mcdonald's.
- Széép és finom.-mosolygott Niall
Oda már kocsival mentünk, viszont a srácok ragaszkodtak ahhoz, hogy ott együk meg a kaját és ne vigyük el. Ezt nem nagyon értettem, de végül ott kajáltunk és mindenki jól megpakolta a tálcáját.


- Hát én jól laktam.- dőltem hátra a széken
- Én is.- jelentette ki Niall
Erre persze, mindenki rá nézett ő pedig csak röhögött.
- Dehogy csak vicceltem. 
Gyorsan össze szedtük magunkat és vissza mentünk a hotelba.
- Holnapra mi a terv?- villantottam egy 100 wattos mosolyt.
- Hát, holnap nincs semmi.
- Remek, akkor meglátogatom Mónit.
- Ki az a Móni?- vonta fel a szemöldökét Niall
- Az a lány akinek kiadtam a szüleink lakását.- néztem Louisra aki csak mellém jött és adott egy nagy ölelést.
- Viszont én álmos vagyok, szóval.....-húzta a szót
- Persze, szerintem hosszú napunk volt, úgyhogy jó éjszakát mindenkinek.- majd mindenki adott mindenkinek egy ölelést és elvonultunk a szobánkba.


És ez lett volna a 24. Fejezet. Mint látjátok új lett a design, amit utólag is köszönök Gabriella Szabónak. Az újítás még az is, hogy Chat is található :)
Örülnék 4-5 kominak:)

4 megjegyzés: