2013. július 8., hétfő

10. Fejezet Próba és beszólás

Reggel kipihenten ébredtem ami pedig a tegnapot illeti csodásan végződött.
-Jó....ú ti meg mit csináltok?-mentem le a konyhába és rögtön megcsapott a rántotta illata
-Finomka rántotta.-jött mellém Niall majd egy puszit nyomott az arcomra majd megöleltük egymást.- reggeli után elmondjuk!-súgta a fülembe.
Hát ha azt mondom, hogy nem izgultam egy kicsit akkor nagyon se. Igaz Lou is megengedte, de akkor is a reakcióktól.
-Kész a kaja!-üvöltötte Liam
Na igen, ki más csinálna kaját ha nem Ő vagy Én?
-Isteni, ez az illat és.. és ez az egész. Kajára fel.-miután Niall befejezte a mondandóját szakadtunk a röhögéstől.
-Ez nem vicces, ez igaz!- durcizott Niall
-Persze, persze.-vágtuk rá egyszerre.
Miután mindenki megreggelizett át cammogtunk teli hassal a nappaliba,mindenki leült kivéve Niall meg Én.
-Szeretnénk mondani valamit.-kezdett bele mire mindenki felénk nézett,mi meg csak megfogtuk egy más kezét az ujjunkat pedig össze kulcsoltuk.
-Akkor ez azt jelenti, hogy.... -kezdett bele Lou
-Igen.-fejeztem be helyette
-Ugye tudod, hogy ha megbántod a húgom neked véged?-fenyegetőzött Niall felé
-Tudom, tudom haver és úgy fogok rá vigyázni, mint a szemem fényére!
-Egyszer nem vakultál majdnem meg?-hülyéskedett Harry
Ezen persze mindenki 10 percig röhögött. A meghitt nevetgélést Liam telefon csörgése zavart meg.
-Haló?...Igen.....Persze.....Most?...Oké,indulunk is. Szia.-hát így kell gyorsan telefonálni, nekem mindig órákig tart.
-Paul volt, a menedzserünk. Mennünk kell.-szomorodott el.
-Hát jó.-szomorodtam el én is.-akkor menjetek, nehogy aztán miattam késsetek!
-Te nem jössz?-csodálkozott az újdon sült barátom
-Nem, jobb nekem itt!
-Mi, ja elbambultam, szó sem lehet róla, jössz velünk.-pattant fel Lou
-Mi? Hogy? De miért?-csodálkoztam hirtelen
-Tudod, van egy volt barátod aki fenyeget, és van egy jó bátyád aki megvéd.-na itt Niall 'khmm'-özni kezdett.-és persze egy barátod aki aggódik érted, szóval 15 perc múlva mindenki indulásra készen itt!-szögezte le mire nekem eszembe jutott apa.
-Apa.-suttogtam tök halkan de így is mindenki hallotta
-Tessék?-sietett mellém Lou.-minden rendben?-kérdezte aggódva.
-Apa volt mindig ilyen határozott, hogy nem lehetett bele kötni abba amit kijelentett.-mikor ezt kimondtam mindenki csak ült kivéve Lou-t aki mellettem állt és átölelt.
-Na jó, nem akarom, hogy miattam késsetek, szóval ha tényleg mennem kell akkor megyek öltözni.-bontakoztam ki Lou öleléséből és siettem a lépcső felé.
Hallottam ahogy Niall utánam kiabál egy 'minden rendben van?' kérdést én meg csak vissza fojtott sírással válaszoltam, hogy 'már ahogy értjük.'
15 perc múlva mindenki lent volt indulásra kész.Megint kettő kocsival mentünk.
30 perc utazás után megérkeztünk egy nagy épülethez, ahol rengeteg rajongó állt.
Ez a másik rémálom, a rajongók. Vajon ha megtudják, hogy Niall a barátom mit fognak szólni? Bár gondolom lesz egy-kettő aki örül és egy-kettő aki nem.
-Kiszállás.-parancsolt ránk a sofőr, aszem Bobnak hívják.
-Amikor kiszállsz tűnj maga biztosnak.-mondta Niall és megragadt a kezem
-Ezt most miért mondod?-kérdeztem rémülten. Hát igen ennyit a magabiztosságról.
-Csak fogadd meg.-hadarta gyorsan mert már kiszálltunk, a rajongók meg olyan hangosan sikoltottak, hogy majdnem megsüketültem.
-Kérem, kérem menjenek arrébb.-hallottam egy biztonsági őr kiabálását
Húú, nem hittem, hogy életemben bármikor is így örülhetek annak, hogy négy fal vesz körül.
-Örülök, hogy végre megérkeztetek.-szólt Paul. Ezt onnan tudom, hogy Niall gyorsan elmondta kikkel dolgoznak, hát ha nem mondott 20 nevet akkor egyet sem.
-És ő....-mutatott rám.
-Ő az egyetlen nő az életemben.-fejezte be a mondatot Lou
-Ó, akkor örülök, hogy megismerhetem Louis barátnőjét.-fogott velem kezet.
-Ööö, nem én nem vagyok a barátnője.-kezdtem pirulni
-Ő az én barátnőm.- jött mellém Niall és nyomott egy puszit az arcomra.
-És akkor te...-kezdte megint persze a többiek már szakadtak a röhögéstől.
-Ő a húgom Paul, tudod....-kezdte Lou és kicsit komor lett
-Jaj, igen persze. Sajnálom.
-Semmi gond, a nevem Natasa Tomlinson.-mutatkoztam be
-És a barátnőm.-mondta Niall teli szájjal
-Köszönjük, ezt mindenki felfogta szerintem.-nevette el magát Paul
-És persze nyugodtan tegezz, srácok munkára!.-kiáltotta el magát és tapsolt kettőt
Épp a Little Thingst énekelték amikor Niall rám nézett és úgy éreztem csak nekem énekel.
-Szünet.-kiabált Paul
-Na mi a helyzet tesó, jók vagyunk?-huppant mellém Lou
-Nem.-mondtam nyugodtan
-Tessék?-pattant fel
-Zseniálisak vagytok.-majd nem bírtam tovább és elröhögtem magam.
-Azért.-aztán nyomott egy puszit a homlokomra.
-Jössz kajálni Nat?-kérdezte Niall
-Kicsoda?-vontam fel a szemöldököm
-Nat, ez a beceneved tőlem.-majd oda jött és nyomott egy csókot a számra.
-Ó, értem ez már is más.-nevettem.
-Szóval, jössz?-mosolygott huncutul
-Ki nem hagynám.-majd adtam neki egy cuppanósat
-Ki mit kér?-néztem körbe
Miután mindenki leadta a rendelést elindultunk a kocsi felé, már majd nem beültünk amikor meghallottam valamit.
-Ő az enyém, te csak a pénz miatt vagy vele! Ezt még megbánod!-kiabálta egy nálam pár évvel fiatalabb lány.
Gondolom Niall is hallotta mivel nem szállt be a kocsiba hanem oda ment hozzá de húzott magával.
-Most azonnal kérj tőle bocsánatot!-parancsolt rá, de olyan lekezelő hanggal, hogy én magam elcsodálkoztam. Amíg a próba volt a tömeg nagy része már elment így csak kb. 20-an lehettek akik ezt mond látták és hallották.
-Tessék?-kérdezett vissza, persze látszott az arcán, hogy igen is hallotta.
-Kérj tőle bocsánatot! Most!-parancsolt rá Niall
-Ööö, bocsánat.-mondta alig hallhatóan amit még én is alig hallottam.
-Hangosabban!-szólt rá Niall
-Bocsánat.-mondta hangosabban
Nem válaszoltam, csak biccentettem és próbáltam mérgesen nézni rá ami szerintem sikerült is.
-És megkérném az itt jelenlévő rajongókat, hogy ne csak a videókat illetve képeket posztolják, hanem azt is írják oda, hogy minden directioner számítson erre ha meglátom, hogy így viselkedik a barátnőmmel.-kiabálta  Niall, hogy mindenki hallja. Persze ezek után senki meg sem moccant, mi pedig gyorsan beültünk a kocsiba és elhajtottunk.
A Nando's-ba mentünk. Miután megvettük az összes kaját vissza indultunk.
-Megjöttünk.-szóltam oda a többieknek.
-Ideje volt, mi tartott ennyi ideig?-csodálkozott Zayn
-Csak néhány rajongó nem tudja mit illik és mit nem.-mondta dühösen Niall
-Ezt meg, hogy érted?-nézett furán Lou
-Semmi, semmi csak valaki elmondta a véleményét.-zártam le sikeresen a témát bár össze akadt a tekintetem Liam-mel aki 'ugye minden rendben van' nézéssel nézett rám én pedig csak biccentettem.
Még próbáltak aszem 2 órát de olyan jó volt velük, hogy nem is lehetett érzékelni az idő múlását.
-Köszönöm már ennyi.-kiabált Paul
-Holnap hívlak titeket addig sziasztok.-majd kilépett az ajtón
-Mi nem megyünk?-csodálkoztam amikor mindenki leült és elővette a telóját.
-Jaj húgi eddig énekeltünk pihenünk egy kicsit és indulunk.-válaszolt Louis
-Oké.
Leültem és gondolkoztam. Hogy min amit az a lány mondott, hogy gondolhat valaki ilyet? A pénz miatt vagyok vele? Pff. Egy másodperce össze akadt a szemem Liam-mel. Most is olyan ' minden rendben van' nézéssel nézett és meg megint biccentettem.
Abból a piciből 1 óra lett de azért csal elindultunk.
Mikor haza értünk mindenki levágódott a fotelba kivéve én, én fölmentem a szobába és tovább gondolkoztam amikor Liam lépett be az ajtón.
-Minden rendben?-kérdezte aggódva
-Ezt már kérdezted.-válaszoltam mosolyogva.
-Tényleg?-csodálkozott
-Már mint a szemeddel.-nevettem el magam
-Ja, értem.-nevetett ő is-szóval, mi bánt? És ne mond, hogy semmi, mert nem tudsz jól hazudni.
Na ezen már tényleg nevettem.
Kicsit gondolkoztam majd úgy döntöttem, hogy elmondom.
Miután befejeztem egy kicsit csöndben volt aztán elmondta a véleményét. Kicsit elcsodálkoztam.


Próbáltam most hosszabb részt írni remélem tetszett:D
Köszönöm a komikat nagyon jól estek és köszönöm a feliratkozókat is:)
Kövii rész 3-4 komi és +1 feliratkozó után:D

6 megjegyzés: