2013. július 28., vasárnap

16. Fejezet Mi van??

-Beszélnünk kell!-szólt határozottan
-Oké, csak fordulj el!-parancsoltam rá addig gyorsan vissza vettem a pólót.-Szóval mi olyan fontos?
-Azt látom, mintha valami nyomasztana.
-És mi a kérdés?
-Igaz?
-MI?
-Hogy valami nyomaszt? Ne add itt a hülyét!-lett kicsit idegesebb
-Nem, semmi nem nyomaszt!
-Hát jó, én elhiszem, de ha van valami azt nyugodtan elmondhatod a bátyádnak!-majd adott egy puszit az én aggódó bátyuskám
-Rendben, viszont szeretnék öltözni.
-Persze én már megyek is.
Miután hallottam, hogy a léptei is egyre halkabbak azaz elment megint öltözni kezdtem.

Mire leértem a medencéhez a mind az öten hülyéskedtek, természetesen a vízben.
-Látom  jó ötlet volt.-mosolyogtam rájuk, de olyan hangosak voltak, hogy meg sem hallották.
Lépkedtem még párat amikor két erős kart éreztem magamon majd hirtelen felkapott és már csak arra emlékszem, hogy a medence legalján vagyok.
Még szép, hogy Louis megfogott és beugrott velem a vízbe.
-Nagyon köszönöm bátyuskám, de ugye ezt te sem gondoltad komolyan?-majd oda ugrottam mellé és lenyomtam a víz alá. Persze ez nem tartott hosszú ideig, mivel ő erősebb így lehúzott a víz alá és most ő került fölülre. 
A víz alatt nem nagyon tudtam, hogy ki mit mondott, de persze Niall hangját rögtön megismertem és megmentő módjára félre lökte Lou-t és fölhúzott a vízből.
-Na még mindig leszeretnél nyomni?-röhögött Lou és persze mindenki más is.
-Kösz, ennyi is elég volt.-majd elkezdtem fröcskölni 10 perc múlva már mindenki fröcskölt mindenkit. Már egy ideje a vízben voltunk amikor szép lassan már csak Niall és én voltunk a vízben.
-Fázol?-kérdezett Niall majd átölelt, nem volt rajta semmi még is éreztem azt a 'Niall-os ' illatot vagy csak beképzeltem? 
-Nem, már nem.-majd még jobban magamhoz öleltem
-Szeretlek.-suttogta a fülembe
-Én is.-kicsit eltolt magától így egymás szemébe néztünk
Csak néztük egymást, én elvesztem abban a tengerkék szemében, ő meg....ő egyre csak közeledett majd éreztem puha ajkait az enyémen, heves csókolózásba kezdtünk majd kezei egyre lejjebb vándoroltak, de a combomon megálltak. Addig tolt hátra míg a medence széléhez értünk ott megfogott és felhúzott az ölébe. Csókunkat még akkor se szakítottuk meg csak kicsivel később, de akkor is csak levegő hiány miatt.
-Folytatjuk a szobában?-kérdezte fülembe súgva
-Legyen.-majd adtam neki egy gyors csókot
Befele menet hallottuk a hangoskodást és mivel este 7 óra felé járhatott az idő is lehűlt így míg a medencéből a házba mentem eléggé fáztam.
-Üvegezni fogunk jöttök?-kiabált felénk Lou
Rá pillantottam Niall-ra aki kérdőn nézett felém, hát igen ettől nem lettem okosabb.
-Majd később folytatjuk.-súgtam gyorsan a fülébe majd nyomtam egy gyors puszit az arcára.
-Igen, csak átöltözünk.-kiabáltam vissza.
Gyorsan felsiettem és magamra kaptam egy kényelmes össze állítást.

-Itt vagyok.-ültem le közéjük utolsóként
-Akkor kezdjük is, Natasa pörgess.-adott Lou egy üveget
És....és Zayn-en állt meg.
-Felesz vagy mersz?
-Felelek.
-Melyik három dolgot vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?
-Tükör, hajzselé és ti.-majd átölelt
-Óó, de aranyos.-majd nyomtam rá egy puszit
-Héé!-tolakodott mellém Niall ki amúgy is mellettem ült.
-Nyugi, te is kapsz!.-majd adtam neki egy csókot.
-Khm, ha majd kimásztatok egymás szájából folytathatnánk.-szólt ránk Harry
Gyorsan szétrebbentünk majd folytatódott a játék.
Zayn után Lou jött majd újra Zayn. Na ő egy furcsa kérdést kapott Lou-tól.
-Mit érzel Natasa iránt?
-Barátságnál többet nem.-vágta rá gyorsan, túl gyorsan, de ez csak nekem tűnt fel.
Zayn pörgetett és én következtem.
-Felesz vagy mersz?
-Merek.-ááá milyen hülyeséget mondtam, nem is tudom miért, biztos, mert a többiek csak feleltek.
Csak ne valami hülyeséget!
-Smárold le azt a személyt aki Niall után jönne a bandából.-
Úristen, ez hülye, hogy kéret ilyet? 'aki Niall után jönne a bandából'?
-TE NORMÁLIS VAGY?-kiabált vele Lou
-Mi van? Ez a feladata.-rázta meg a vállát.
-De miért ilyet? Mindegy ez csak egy játék, Nat ugye nem fogsz senkit lesmárolni?-meresztette rám szemeit Niall
-Természetesen nem.-jelentettem ki
-Ez így nem játék, én elmondtam a véleményem. Kiszálltam.-majd fölpattant és és felment, gondolom a szobájába.
 -Utána megyek.-keltem fel de Niall megfogta a csuklóm
-Jó ötlet ez?
-Igen.
Kopogtam kettőt majd hallottam egy halk 'gyere be'-t
-Csak én vagyok.- majd leültem elé az ágyra
-Miért jöttél?
-Meg nézzem minden rendben van e.
-Igen, persze. Én hazudok te pedig még szóban sem mondasz semmit.
-Mi van?-reménykedtem, hogy nincs igazam. Ugye nem az amire gondolok...?!
-Semmi, kérlek most hagyj magamra!
Erre most mit mondjak?  Biztos én vagyok a 'ragaszkodós' típus vagy mi... Én utána jöttem, de ha ő elküld ennyi, nem tudok többet tenni.
Mikor leértem a nappaliba, láttam, hogy a többiek a tv-t nézik, természetesen minden szempár rám szegeződött.
-Elküldött.-adtam egy 'bő' választ és kimentem a kertbe.
Leültem a legközelebbi napozóágyra és csak merengtem. Nem érdekelt, hogy hideg van, egyedül akartam lenni és hiába van nagy ház valakinek 'muszáj' volt utánam jönni e. Pff.
Csak leült mellém, nem  szólt hozzám, de éreztem, hogy néz..... 10 és 20 perc múlva is csak engem nézett.
-Miért jöttél ki?
-Mert kiszerettem volna szellőztetni a fejem.
-Megfogsz fázni.
-Nem érdekel.
Majd fölkelt és pár percel később vissza jött és hozott egy takarót.
-Tessék meg ne fázz!-majd rám terítette és vissza ült mellém.
Megint csak egy más mellett ültünk némán.
-Akarsz róla beszélni?
-Nem.
-Bennem megbízhatsz!-majd megsimogatta a hátam
-Csak...csak nem értem mi a baja. Mikor megkérdeztem minden rendben van e, azt mondta, hogy hazudott. Liam, én nem tudom mit csináljak.-törtem ki magamból és aszem még könnyeztem is.
-Natasa, ugye ezért nem fogsz sírni. Zayn kicsit össze keveredett érzelmileg, ennyi az egész.-majd maga mellé húzott. Gondolom kicsit fázhatott egy szál pólóban...
-Remélem, szeretem Zayn-t de csak, mint barátot és nem szeretném elveszíteni.
-Nem fogod.-majd adott egy puszit a hajamba és tovább néztük a csillagokat.
-Én szerintem megyek, nehogy aztán miattam fázz meg!-álltam fel
-Nem fogok.-szólt utánam
A nappaliban már nem volt senki, mondjuk este 11 óra felé járhatott de ebben a házban nem kell nagyon semmin sem meglepődni.
-Hiányoztál.-öleltem át szorosan Niall-t
-Hol voltál?-tolt el egy kicsit magától
-Kint a kertben, hisze te is láttad amikor kimentem.
-Ja, igen. Csak aztán feljöttem és kicsit aludtam.
-És fölébredtél este 11-kor?
-Héé, tudod te hány órát aludtam? Kemény 2 órát.
-2 órán keresztül ültem a hidegben?
-Igen. Jó, hideg a szád, na várj csak majd felmelegítem.
Majd először gyengéden de aztán egyre hevesebben csókolóztunk.
Könnyedén megfogott és letett az ágyra majd tovább folytattuk. Csak egy-két másod percre hagytuk abba, hogy levegőt vegyünk. Ebben a pillanatban szerintem én vagyok a legboldogabb ember az egész Világon.
Van egy imádni való testvérem, egy nagyon jó barátom akire mindig számíthatok, csodálatos barátok és ami a legfontosabb az Niall. Akiért mindig megdobban a szívem, akiért bármire képes lennék. Annyira sajnálom, hogy anyuék ezt nem érhették meg. Anyuék. Elég volt rájuk gondolnom és már is könnyeztem és szép, hogy most is.
-Minden rendben van?-ijedt meg Niall
-Persze, csak anyuék.... hiányoznak...-
-Shhh, nagyon büszkék rád, bárhol is vannak, de biztos a Mennyben. Látják mennyire jó vagy és törődő.
Szorosan magához ölelt, éreztem, hogy karjaiban biztonságban vagyok. Beszívtam azt a jó illatot, majd erőt merítettem belőle és kicsit eltávolodtam.
-Megyek a fürdőbe.-töröltem le a könnyeimet
-Rendben.-majd nyomott egy utolsó puszit a számra
Gyorsan végeztem a fürdőben és mire vissza mentem Niall megint aludt.
Bemásztam mellé és perceken belül jöttek az álom manók.

Remélem tetszett:)
Szeretném ha komiba írnátok a véleményeteket akár pozitív akár negatív:)
Kövi rész: most nem szabom meg, hogy hány komi és feliratkozó legyen.
AZT ÍRJÁTOK LE AMIT GONDOLTOK A BLOGRÓL:)

8 megjegyzés:

  1. Kira imádom! Nekem tetszik az írás módod

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a blog sőt, IMÁÁÁDOOM!!!! xD FOLYTASD!!!!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  3. A legjobb blog amit eddig olvastam<333 Hozd gyorsan a kövit
    Nagyonjóóóóó!!:))

    VálaszTörlés
  4. Imádom a blogogm és ezt nem csak úgy irom hanem tényleg így gondolom.. :)) Nagyon jól írsz! Ez a rész is nagyon jó lett mint ahogy a többi is :D Siess a kövivel! ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik :) Köviiiiit ! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon.... *2 óra múlva* ... Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagon jo blogod van *-* imádom *-*

    VálaszTörlés