2013. július 3., szerda

5. Fejezet Együtt át tudjuk vészelni...

-Mi? Ez nem lehet! Ez a én hibám! Biztos igaz?-mint egy őrült kiabálni kezdett és csapkodott. Rá sem ismertem soha nem csinált ilyet, viszont azt is tudtam, hogy meg fogja viselni, dehogy ennyire.
-Lou, nyugi! Együtt át tudjuk vészelni ezt a tragédiát!-próbáltam nyugtatgatni, de nem nagyon sikerült.
Olyan dolgot mondott amit tudom, hogy nem gondolt komolyan, de mégis meg viselt.
-Neked kellett volna vigyázni rájuk! Te vagy a hibás!-üvöltött olyan hangosan, hogy a srácok rohantak be az ajtón.
-Mi történt?-jött gyorsan mellém Niall. Még jó, különben ott helyben össze estem volna Lou kijelentésétől.
-Csak Lou elmondta a véleményét.-szipogtam halkan majd kimentem a kórteremből.
Egyenesen a női mosdó felé vettem az irányt, majd gyorsan be is mentem az egyik wc fülkébe.
Próbáltam nem sírni, de amikor harmadszorra játszódott le az agyamban nem bírtam tovább és sírni kezdtem. Úgy húsz percig lehettem a wc-ben amikor eszembe jutottak a többiek, szegények semmit nem tudnak. Sem azt, hogy miért rohantam el se azt, hogy hova.
Így erőt vettem magamon és kiléptem a fülkéből majd egyenesen a mosdókhoz léptem ahol végig nézhettem magamon egy nagy tükör 'segítségével'. Hát igen, nem voltam egy túlzottam szép látvány. Piros szemek, néhány hajszálam a homlokomra ragadva, ilyen csapzottan álltam. Gyorsan megmostam az arcom újra gumiztam a hajam és egy kis sminket vittem a szemem köré. Igen tudom, kicsit furcsa, hogy smink is van nálam, de egy kis alapozó nélkül soha nem indulok el.
-Itt vagyok.-szóltam halk vékony hangon amikor a többiek elé értem
-Jaj de jó. hogy itt vagy! Már kezdtünk aggódni! Hívtalak,de nem vetted fel!-jött gyorsan felém Niall majd átölelt erősen amit én persze viszonoztam.Olyan jó illatú volt, persze mint mindig.
-Ja, igen lemerült.És mi van Lou-val?
-Semmi, miután kimentél megkérdeztük mi történt, de ő csak annyit mondott, hogy a keserűség és a düh beszélt belőle, meg hogy reméli nem veszed magadra.-válaszolt Liam majd a végén kis mosolyra húzta a száját. -és reméli, hogy még bemész hozzá.- fejezte be a mondatot.
Kicsit gondolkoztam, majd eszembe jutott, hogy mióta Lou kórházba került mit mondogatok magamban: "Nem, nem szabad most össze törni, főleg nem így, hogy csak mi ketten vagyunk egymásnak." Így erőt véve magamon újra benyitottam a kórterembe.
Némán léptem Lou ágya mellé majd megálltam egymást néztük. Ez beletelhetett úgy 2 percbe is amikor a tesóm megtörte a csendet.
-Nagyon, sajnálom! Nem gondoltam komolyan! Csak mióta eljöttem otthonról alig láttam őket és annyira készültem a találkozásra, már vissza is számoltam.A srácoknak is minden órában mondtam, de amikor elmondtad mi történt nagy ideges lettem! Tényleg sajnálom és nagyon szeretlek, húgom- fejezte a mondandóját, majd erősen megnyomta a 'húgom' szócskát.
-Tudom Lou. Mikor megtudtuk, hogy mi történt veled egyből jöttünk. Anyuék nagyon megijedtek nekem meg csak azon járt az agyamba, hogy most nem törhetek össze, erősnek kell lennem, mikor megtudtam,hogy anyuékkal mi történt, akkor még jobban csak ez járt a fejemben és az, hogy hogy mondjam el neked, viszont amikor 'nekem estél' végleg elszakadt a cérna és nem tudtam tovább magamban tartani a könnycseppeket.-láttam Lou-n, hogy akar valamit mondani, de én gyorsabb voltam.-Nem, előbb befejezem. Aztán amikor kimentem a mosdóba alaposan kisírt szemmel megint eszembe jutott. Nem szabad most össze törni, most erősnek kell lenni. Majd amikor vissza jöttem Liam elmesélte, hogy nem mondtál semmit és, hogy sajnálod. Lou én megbocsájtok teljes szívemből, de ha még egyszer így meg bántasz elveszem Kevint.-majd el kezdtünk nevetni.
-Rendben soha többé, de még is véletlen akkor se Kevint bántsd!-nevetett Lou is
Valami motoszkálást hallottam a hátam mögül, mikor hátra néztem meg pillantottam a négy fiút akik könnyes szemmel és kis mosollyal a szájukon álltak az ajtóban. Persze, ahogy hátra néztem ők gyorsan ki slisszoltak a teremből.
-Gyertek vissza!-kiabáltam utánuk, ők persze gyanúsan gyorsan már bent is voltak.-Tudom, hogy az egészet hallottátok, de ez így csak jó,mert nem kell még egyszer elmondanom.-mosolyogtam
-Kis lusta.-szólt közbe Lou
-Tudom.-és mosolyogtam még jobban
-De mi így szeretjük.-közölte mosolyogva Niall és oda jött megölelni. Most is olyan jó érzés volt, az erős karjaiban éreztem magam, biztonságban. Erre persze mindenki "húúúú"-zni kezdett és meg láttam Lou-t is.
N ő egyáltalán nem volt elragadtatva, de ez senkinek nem tűnt fel csak nekem és neki, hogy őt nézem.
-Na, jó azért pihennem is kell, szóval ha lehet kint tomboljatok.- vette komolyra a szót,de még ez sem tűnt fel senkinek.- Kivéve Niall.
-Öööö, oké.-csodálkozott Niall.
Na azért kint sem volt jobb hangulat.... nekem.
-És mi van közted és Niall között?-jött a kínos kérdés Zayn-től.
-Mi lenne?-tettem a hülyét
-Hát folyton ölelget meg rólad beszél?-folytatta
-Komolyan rólam beszél?-fordultam hirtelen felé
-Nem, csak kíváncsi voltam a reakciódra.-nevette el magát Zayn majd mindenki.
Erre persze rögtön bevágtam a 'mű durcit' és erről eszembe jutottak anyák, hogy ők állandóan azt mondták 'nem áll jól' 'te már túl nagy vagy ehhez'. Persze ez engem nem érdekelt és folytattam tovább. Viszont eszembe jutott, hogy anyuék már nincsenek Lou pedig kórházban és valakinek a temetést is intéznie kell.
Hát igen persze,hogy nekem.
A srácok még mindig nevettek ezen az egészen ami tényleg vicces volt, de azért ennyire nem hinném, na mindegy, a lényeg, hogy Niall lépett ki a a kórteremből meglehetősen meg gyötört fejjel.
-Veled meg mi történt?-lépett mellé Niall
-Csak beszéltem Lou-val.-mondta halkan majd rám nézett.-Lou hív.-szólt hozzám
-Engem? De miért?-csodálkoztam
-Nem tudom.
Kezdetem kicsit félni, hogy mit fog mondani, bár volt egy sejtésem.
-Itt vagyok.-léptem be félénken
-Gyere ide. Ülj le mellém.-szólt kedvesen
Gyorsan oda mentem és leültem mellé.
-Szóval miért hívtál?-kérdeztem alig hallhatóan
-Mi van közted és Niall között?
Na itt még levegőt is el felejtettem venni.


Remélem tetszik a blog.:) Nagyon köszönöm a 3 feliratkozót.
Próbálom továbbra is hozni a hosszú részeket,remélem ez jó hosszú lett.
A kövi részt minimum 3-4 komi és ha lehet 1 feliratkozó után hozom :)
Komiba a véleményt:DD

u.i. a SZAVAZÁSt se felejtsétek el :D :D :D


4 megjegyzés:

  1. 5/5 Nagyon jó lett ez is.:) És szuper ez a blog is *__* sies a kövivel,majd küldel nekem fb-n az új részt nem akarom megvárni a sok komizot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké:).xD kövii részben küldök egy fb linket:) ha oda csatlakozol ott is hamar tudod olvasni a kövit:)

      Törlés
  2. 1.000.000/végtelen ha lehet ilyet :DD nagyon jóóó gyorsan a kövit!! :DD amúgy 5/5

    VálaszTörlés