2013. július 4., csütörtök

6. Fejezet És Ő szólt vissza, Ő.....

-Ezt, hogy érted?-kérdeztem remegő hangon
-Tudod te. Szóval?-nevette el magát. Na ja, én is nevetnék az helyében.
-Hát      szerintem nincs semmi.-mondtam alig hallhatóan amit ő persze simán hallott.
-Gondolom akkor tudod, hogy vele mit beszéltem.
-Nem.
-Én úgy gondolom, de javíts ki ha rosszul gondolom, hogy Niall beléd zúgott, amit te félsz viszonozni.
Hűűű ő lenne az én bátyám? Milyen jól gondolja. Szerintem is belém zúgott én pedig nem tudom mit kezdjek vele. Viszonozzam vagy ne?
-Szóval? Jól gondolom?-kérdezte magabiztosan
-Igen.-nyögtem ki
-Miután anyuék már nincsenek te meg még 17 vagy így 2 hónapon át én vagyok a felelős érted, viszont miután betöltöd a 18-at én után az én kis húgomnak foglak tartani és mindig fogok rád vigyázni. Viszont a fiú ügyeidbe nem szeretnék bele folyni, de mivel ismerem a kiszemelted...
-Louis!-szóltam rá kicsit hangosan, hogy mondhatja, hogy a "kiszemelt''? Mi ő? Egy hal?
-Ez van, tetszik neked és ezt felesleges titkolnod legalább is előlem biztos. Na szóval azt mondtam neki,
hogy nyugodtan elhívhat randira. Jó igen tudom kicsit furi, hogy megengedem meg minden de nem szeretném, hogy csalódások érjenek meg...
-Louuu!-húztam el a végét, hogy mondja már a lényeget
-Ezért meg mondtam, hogy ha megtudom, hogy meg bántott vagy bármi rosszat okozott neked akkor velem gyűlik meg a baja.-fejezte be a mondandóját.
-Hát ez szép.
-Mi?
-Mikor ki jött úgy nézett ki, mint egy kisfiú akit megfenyegettek. Elég rémisztő képet vágott.
-Akkor jó.-mondta elégedetten
Pont befejeztük a nagy beszélgetést amikor be jött meg vizsgálni Lou-t.
Mikor kiléptem minden szem rám szegeződött.
-Na mi volt?-jött az első kérdés Zayn-től
-Semmi..-válaszoltam Niall-ra néztem
-Na persze.
-Ezt most, hogy érted?
-Ki jössz azt mondod nem történt semmi és Niall-ra nézel. Szóval azt már tudjuk, hogy Niall volt a téma.
-Te most hangosan gondolkodsz?-viccelődött Harry
-Hahóó én  is itt vagyok.-szólt közbe Niall majd mellénk lépett
-Na akkor valaki elmondaná miről szólt a beszélgetés vagy szuper nagy titok?-érdeklődött Liam is
Nagy szerencsére ki jött az orvos a szobából és a beszélgetés félbe szakadt.
-Louis nagyon jó állapotban van így már holnap délelőtt haza mehet.-mondta gyorsan az orvos majd el is ment. Milyen sietősek ezek az orvosok, még köszönni se lehet aztán én vagyok az udvariatlan, hogy nem köszönök, na mindegy.
-Akkor megyünk?-kérdeztem és reméltem, hogy már elfelejtették az előző témát
-Téma nincs elfelejtve, otthon folytatjuk!-közölte Liam majd mindenki elköszönt Louis-tól.
Az autó út csöndben telt én Niall és Harry mellett ültem de nem történt semmi.
Haza értünk, számomra szomorú pillanat volt hiszen el kellett kezdeni a temetést intézni.

************************* 3 hét múlva **************************

Szerencsésen(már ahogy lehet egy temetés szerencsés) lezajlott minden.
Niallal azóta nem történt semmi, mondjuk időnk sem volt, én végleg ide költöztem ugyanis ez volt a legegyszerűbb megoldás. A Magyarországi házat kiadtuk egyetemistáknak, ez két okból is jó volt. 1. valahogy én is eltudtam magam tartani, nem mintha különben éhen halnék. 2. A tudat, hogy ha vissza kell valamiért menni nem kell szállodába menni.
Ez volt az első reggel amikor minden stresszen túl voltunk és ráadásul a srácoknak van 5 nap szabad napjuk.
-Jó reggelt.-köszöntem amikor mindenkit meg láttam a konyhában
-Neked is.-jött az egybehangzó válasz
-És mit csináljunk Nata?-kérdezte Lou
-Nata?-csodálkozott Zayn
-Igen, mivel ő  húgom úgy hívom ahogy akarom.-nevette el magát majd adott egy puszit az arcomra.- És csak én hívhatom így!
-Én hívhatlak Natinak?-kérdezte Niall és egy olyan édes mosolyt varázsolt magára, hogy ott helyben szét folytam volna a gyönyörűségtől.
-Igen.-válaszoltam röviden, de mosolyogva
-És én nyuszinak?-jött a vicces kérdés Harry-től
-Nyuszi? Mi? Nem Harry. - nevettem el magam
-De ők mér' hívhatnak ahogy akarnak?- vágta be a 'durcit'
-Mert az a nevem csak becézve.-majd oda mentem és megöleltem.- Na jó viszont kajás vagyok, szóval mi a reggeli?
-Finom palacsinta.- válaszolta Liam nagy vigyorral az arcán
-Kérek hatot.-adtam ki az 'utasítást'. Hát igen szeretek dirigálni de be válik, mert mindig elém teszik bár mondták egy-kétszer, hogy én is megmozdulhatnék.
-Íme. Van kakaós, lekváros és mézes.
Miután bevágtam a jó nagy adag palacsintákat mindenki átfáradt a nappaliba és levágta magát a tv elé, ki
kivéve Liam. Szegény Liam nem csak megfőzte, de ő is mosogatta el. Na jó ne teljesen kicsit én is be segítettem.
-Hát ez gyors volt, köszi.-köszönte meg és ő is elővette a cuki mosolyát. Most komolyan minden fiúnak van ilyen cuki mosolya?
Miután már mindenki a nappaliban volt jött a nagy kérdés.
-És   mit csináljunk ma?-tette fel a nagy kérdést Harry
-Straaaaaaaaaand!-kiabálta Louis
Mielőtt elkezdődött volna a 'nagy' vita megcsörrent a telóm.
-Haló?-szóltam bele miután nem írta ki a nevet.
És Ő szólt vissza, Ő.....


Remélem ez a rész is jól sikerült:) 
Szeretném komiba látni a meglátásotokat a blogról:)
Addig is itt van a link: ide is azonnal felkerülnek az újabb részek, csatlakoznak sokan:)
https://www.facebook.com/groups/146537735504478/
Ha lehet kérnék 2-3 vagy 4 komit is és +1 feliratkozót:)

u.i. nagyon köszönöm a 4 feliratkozót és a +1000 olvasót <33

4 megjegyzés: