2013. július 5., péntek

7. Fejezet Dave

-Szerbusz cicuskám.-szólalt meg Dave, a volt barátom
-Mit akarsz te mocsok?-torzult el az arcom
-Téged.-jött a gyors válasz
-Hagyj békén és ne zaklass!.-üvöltöttem a telefonba és lecsaptam
Ne bírtam ki. Rögtön sírni kezdtem, azt hittem, hogy itt Londonban új életet kezdhetek amiben Dave nincs benne.
-Mi történt? Ki volt ez?-pattant mellém Lou
-Senki csak egy régi ismerős.-szipogtam
-Persze, mert én is így szoktam beszélni velük.-mondta cinikusan. -szóval? Ki volt ő?-faggatott tovább, persze ezt az egészet a többiek is tágra nyílt szemekkel figyelték.
-A volt barátom.-nyögtem ki nagy nehezen, mire Niall felpattant és mellém sietett
-Nem hagyjuk, hogy még egyszer bántson.-ölelt át majd meg simogatta a hátamat is, hogy valamennyire meg nyugodjak
-Hogy mit mondtál?-hüledezett Lou. - még egyszer bántson? Valamiről lemaradtam?
Senki sem válaszolt, igaz nem is tudtak volna, hisz ők se tudják csak Niall aki engem vigasztal, én pedig a sírástól alig tudok beszélni.
-Kérdeztem valamit!-kiabált Louis
-Ne most!-szólt rá Niall
-Mi az, hogy ne most? Te észnél vagy? A húgom bajban van, te meg azt mondod, ne most?-förmedt rá Louis
-Srácok!-nyögtem olyan halkan, hogy meg sem hallották a nagy vita közepette
-Igen,mert.... -kezdett bele Niall
-Mert??-türelmetlenkedett Louis
-Srácok!-mondtam halkan, de ezt már meg hallották
-Igen?- szólalt meg Niall
-Mond el, nekem nincs hozzá erőm.-tisztára úgy éreztem magam mintha előttem állt volna és újra megpofozott volna, pedig nem, csak telefonon beszéltünk. Bele se merek gondolni mi lesz ha fel keres, ha megint megüt. Nem, idáig biztos nem fajulnak a dolgok, hisz a srácok is itt vannak.
Miközben merengtem Niall elmesélte a sztorit a többieknek.
-Meg ölöm ezt a barmot!.-jelentette ki magabiztosan és ingerülten Louis
-Ne Lou, ne tedd!
-De miért? Az ilyen csak ezt érdemli.
-Tudom, de várjunk. Végül is miről beszélünk? Csak telefonáltam vele!.-kezdtem kicsit kiakadni én is
-Jó, rendben legyen, de ha még egyszer zaklat azonnal szólj!-parancsolt rám, mint egy igazi magabiztos bátyó.
-Szóval akkor megyünk a strandra?-tereltem a témát
-Persze, hozom a cuccokat.- sietett Liam a cuccokért
Úgy bő fél óra alatt készek is voltunk az indulásra.
-Na jó ennyien nem férünk be egy kocsiba.-adta tudtunkra Zayn az információt
-Jó, akkor Lou, Niall és én megyünk Lou kocsijában, Harry, Zayn és Liam pedig Harry kocsijában. -kezdtem utasítgatni.
-Rendben főnök asszony.- humorizált Harry
Miután mindenki beszállt a meg felelő helyre el is indultunk. Az út kb. 20 perc lehetett.
Mindenki gyorsan ledobta a cok-mokját és rohant is  a vízbe, kivéve Zany-t meg engem.
- Te nem mész?-kérdezte Zayn
-Nem. Inkább napozom előbb.
-Ez szerintem nem jó ötlet.- nevette el magát
-Miért?-csodálkoztam
-Mindegy. Majd megtudod.
Olyan 10 perce süttethettem magam amikor két erős kart éreztem a kezemen és kettőt a lábamon.
-Ágyú golyóóó!-kiabált Lou majd Niall-al együtt bedobtak a vízbe.
-Na erről beszéltem.- kiabált Zayn utánam. Gondolom az 'ágyú golyóról' beszélt.
-Ezt még vissza kapjátok!-kezdtem a fenyegetőzést
-Állunk elébe! Ugye Lou?-nevetett Niall
-Persze, várunk.-majd elkezdtük egymást fröcskölni.
Nagyon jól éreztük magunkat, de azért este 8 felé úgy gondoltuk haza kéne menni.
-Ne má'. Legalább kajáljunk valamit.-nyöszörgött Niall
Na igen vagy 4 órája semmit nem ettünk, várható volt, hogy ezt mondja.
-Legyen, de gyorsan- dünnyögött Lou akin lehetett látni, hogy alaposan elfáradt. Nem csodálom, amennyit hülyéskedett.
Na igen, abból a 'gyors' kajálásból 1 óra lett, Lou pedig be is aludt amin jól elcsodálkoztam.
A lényeg, hogy este 10-re haza értünk mindenki elköszönt mindenkitől és már ment is durmolni.
Reggel nagy kiabálásra keltem.Vagy a telóm csörög vagy kiabálnak, remek.
Mikor lement alig akartam hinni a szememnek.



 Remélem tetszett ez a rész is:)
Szeretném ha több lenne a komi:D
Kövi rész 2-3 komi és +1 feliratkozó után:D

u.i. csatlakozzatok a csoporthoz:)
(bocsii ha rövid lett)


4 megjegyzés:

  1. Már kezdek hozászokni hogy első lehet a komizok közt :D
    Nagyon jó lett :) Sies a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jol irsz! :) Aligy várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem ezt a történetet.. :D
    Legyen minél hamarabb kövi rész <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, várom a kövit :DD

    VálaszTörlés