2013. július 14., vasárnap

12. Fejezet A meglepi

Reggel aránylag kipihentem ébredtem.
-Jó reggelt.-köszöntem a többieknek boldogan
-Lám-lám,mi történt?-lépett mellém Niall majd kaptam tőle egy puszit
-Ezt meg, hogy érted? Csak úgy érzem, mintha kipihentem volna magam.-húztam ki magam büszkén.
-Ez remek.-jött oda Zayn
-Tényleg?
-Igen, csinálhatod a reggelit.-erre persze mindenkiből kitört a röhögés
-Haha, mi vagyok én? Konyhás néni?
-Hát....-kezdte Harry, miután szúrósan ránéztem: nem, dehogy, csak a mi legidősebb bandatagunk gyönyörű húga aki olyan kedves, hogy megcsinálja nekünk a reggelit.-próbálta kihúzni magát Harry ami nálam sikerült, de Niall kicsit bepöccent.
-Hogy mondtad?-nézett szúrósan Niall Harry-re
-Na jó, ki fele mindenki a konyhából így nem tudok főzni.-tereltem a témát sikeresen.
-Ez a beszéd asszony.-viccelődött Niall
-Parancsolsz?- vontam fel a szemöldököm
-Igen, azt, hogy sok sikert a kajához.-aztán ki slisszolt az ajtón mielőtt bármit is mondhattam volna
20 perc alatt el is készítettem a mai reggelit ami mindenkinek egy nagy tál tejbegrízt jelentett.
-Na és mit csináljunk ma?-kérdezte Zayn
-Hát, várható, hogy ma is próbálnunk kell mivel holnap koncert lesz.- jelentette ki Liam
-Mi? Holnap? De Paul nem azt mondtam, hogy 2 hét múlva?-kezdett ideges lenni Zayn
-Igen Zayn azt mondta, 2 hete.-veregette meg a vállát Liam.-de miért vagy ezért ideges?
-Elfogyott a hajzselém.-szörnyülködött Zayn
-Ugye tudod, hogy ott mindig van?
-De nem az amit én szeretek, bocs skacok de nekem most mennem kell hajzselét venni.-majd felpattant és kiviharzott az ajtón.
-És akkor mi mit csináljunk? Város nézés?-vettet fel az ötletet Liam
-Ne, nem szeretném, hogy Zayn ki maradjon.-nyávogtam.- nézzünk filmet.
-És mit?
-Ööö, Éhezők viadala?
-Nekem tetszik.-bólintott Niall majd sorban mindenki.-akkor megyek popcornt csinálni.
Miután mindenki kényelmesen elhelyezkedett (megjegyzem mikor majdnem kezdtük a filmet Lou kiment wc-re utána Harry hozott üccsit Liam pedig behozta a telóját, hogy Paul hívná meghalljuk) végre elindítottuk a filmet. 5 perce mehetett amikor Zayn is befutott.
-Nélkülem néztek filmet?- "akadt ki"
-Psssz!
Erre Zayn ledobta a zacsit majd oda lépett a tv-hez és újra indította a filmet.
-Hééé! Ez most mire volt jó?-dobta meg popcornnal Harry Zayn-t.
-Psssz! Kezdődik a film!-huppant le mellénk Zayn
Végre csend volt és nyugalom, én Niall és Lou között ültem a fejemet pedig Niall vállára hajtottam kezünket meg össze kulcsoltam. Így ülhettünk kb. 15 percig amikor is Rihanna zavarta meg a filmet. Nem, természetesen nem Ő személyesen, hanem 'Diamonds' száma ami Liam csengő hangja volt.
-Ne máááár!-kezdtük egyszerre
-Haló! Igen...... Most?...... Persze?...... Ő is?........ Rendben. Akkkor szia!.-majd le tette a telefont
-Srácok mennünk kell és neked is Natasa!-nézett rám Liam
-Mért?-csodálkoztam
-Nem tudom, Paul mondta, hogy neked is kell jönnöd.
Véletlen pont Louisra néztem aki "tudtam én" arckifejezéssel mosolygott.
-Te talán tudsz valamiről?-vontam kérdőre
-Én? Dehogy? Hova képzelsz?-tárta szét a karjait
30 múlva már a stúdióban voltunk.
-Sziasztok! Megjöttünk.-köszönt Liam
-Sziasztok, Natasa?-mosolygott rám kedvesen
-Itt vagyok, de nekem miért is kellett jönnöm pontosan?
-Van egy meglepetésem.
-Mi?
Az majd a próba után, addig is foglalj helyet.
-Ööö, rendben.-na aztán volt min gondolkodni azon az 1-2 órán amíg ücsörögtem a srácok pedig vagy ötödjére kezték újra a Kiss you-t mert mindig beleröhögtek mivel mindig piszkálták egymást.
-Oké, látom most nehezetekre esik koncentrálni így tartunk egy kis szünetet.-majd tapsolt kettőt Paul és eltűnt az egyik ajtó mögött.
-Jók vagyunk nem?-huppant mellém Zayn
-A hülyéskedésben vagy az éneklésben?
-Hát,    úgy mindkettőben?
-Inkább az éneklésben.-nevettem el magam
-Ezt akartam hallani.-majd feltette mindkét lábát a dohányzó asztalra.
-Na ma ki megy kajáért?-kérdeztem
-Majd én!-tette fel a kezét Lou
-Csak okosan!-kiabáltam utána
Lou kicsit hamarabb jött vissza, mint mi Niall-al a múltkor így hamarabb is folytatódott a 'munka'. Na igen, kinek munka, kinek nem.
-És akkor már ennyi, de most jön a meglepetés. Kérlek Natasa gyere ide!-hívott oda a többiekhez.
Amikor egyre közelebb lépkedtem szinte a torkomban dobogott a szívem.
-Nyugi nem harapunk.-nevette el magát Liam amikor láttam milyen ideges vagyok.
-Nem, persze.-nevettem fel én is csak kissé kínosan.
-Szóval a meglepetésem nem más, minthogy......


Bocsii, hogy ez a rész kissé rövidre sikeredett de ha össze jön néhány komi hamar jön a kövii:D
Köszönöm az eddigi komikat és feliratkozókat:))

4-5 komi és 1-2 feliratkozó után kövii:D

7 megjegyzés: