2013. július 24., szerda

15. Fejezet Kétségek között

Tökéletes reggelre ébredtem.
-Jó reggelt!-majd nyomott a számra egy csókot
-Neked is!-válaszoltam csukott szemmel-Hány óra van?
-9:15-majd adott egy puszit a hajamra.
-Akkor ideje kelni.-majd mikor kinyitottam a szemem egy gyönyörű reggeli fogadott.
-Jó étvágyat. Ja és ha a palacsinta nem lett jó akkor Zayn-t kell hibáztatni ő csinálta mindenkinek.-védekezett mielőtt beleharaphattam volna.
-Ezt most miért is mondod?-éretlenkedtem
-Csak, mert Liam kiköptem.-válaszolt nyugodtan
Na majdnem én is kiköptem, de nem az íz miatt, hanem mert elmondta mi történt Liammel.
-És mi a progi mára?-kérdeztem reggeli után
-Stúdió nekünk, és.... téged is szívesen látunk, persze csak ha jönni akarsz.
-Igen, megyek. Most viszont emberi ruhát szeretnék felvenni.-majd kibontakoztam Niall öleléséből és amiikor azt hittem felállhatok gyorsan megrántotta a csuklómat és mélyen a szemembe nézett:
-Soha nem akarunk neked rosszat!-mondta alig hallhatóan
-Tudom.-és mielőtt bármit is válaszolhatott volna egy gyors csókkal betapasztottam a száját és a bevonultam a fürdőbe és elvégeztem a teendőket kifele pedig gyorsan végig mértem magam.
Mire leértem mindenki készen volt.
-Indulhatunk.
A kocsiban senki nem szólt senkihez, szerintem azon agyalhattak, hogy most énekelni fogok vagy sem.
Ami a legjobb az egészben, hogy én magam sem tudtam, hogy melyik lenne a legjobb.
Röpke negyedóra alatt oda is értünk.
-Helo srácok és Natasa.-köszönt Paul
-Helo.- köszöntünk egyszerre
-Natasa, szeretnék bocsánatot kérni ha nem szeretnéd nem baj.
-Nem, semmi gond.
-Viszont a producernek tudnia kell, hogy akkor most igen vagy nem.
-Próba végéig eldöntöm.
-Rendben, srácok irány énekelni.-parancsolta őket a stúdióba
-Sok sikert.-adtam egy utolsó csókot Niall-nak
Mint mindig most is volt egy kis szünet.
-Jó, 20 perc szünet, Niall te pedig igyál, mert egyenesen idegesítő a csuklásod.-majd kiviharzott egy ajtón
-Ak-kor é-én megye-k in-ni.-majd Niall is eltűnt.
-Ki hoz kaját?-kérdezte Liam
-Én megyek.-álltam föl
-Én is.-jött utánam Zayn
-Oké, de siessetek.-szólt utánunk Zayn
Miután sikeresen beszálltunk a kocsiba rögtön a Nando's-ba indultunk.
-És mi újság van veled?-törte meg a csendet
-Zayn, egy házban élünk, szóval tudod, hogy nincs semmi.-nevettem el magam
-Igaz, de úgy értettem Niall-al. Minden rendben van?-kérdezte komoly hanggal.
-Igen, kibékültünk és megbeszéltük, hogy mindketten szeretjük egymást.-válaszoltam én is komoly hangon
-Értem, az nagyon jó. Mikor elmentél nagyon maga alatt volt.
Mivel oda értünk így abba maradt a beszélgetés.
Gyorsan leadtuk a rendelést,de mivel Niall olyan sokat eszik így kicsit félre álltunk és várakoztunk.
-És veled mi újság?-kérdeztem most én
-Semmi, boldog vagyok veletek.-majd elmosolyodott és gyorsan megöleltük egymást ami hosszabbra sikeredett ugyanis Zayn alig akart elengedni.
-Most már elég lesz.-toltam el egy kicsit magamtól, majd rá mosolyogtam
.-Bocsi.-majd nyomott egy puszit az arcomra
Miután elvittük a rendelést és beszálltunk a kocsiba senki nem szólt senkihez.
Zayn arcáról tükröződött a megbánás, bár nem nagyon értem mit bánt meg, vagy talán még is.
Talán ő is érezte, hogy az az ölelés hosszabbra sikeredett aztán a gyors puszi is.
-Zayn...-törtem meg a köztünk vibráló feszültséget
-Ne, mielőtt bármit is mondanál sajnálom, nem tudtam kontrollálni magam.-előzött meg Zayn
Ezek után már csak csöndben mentünk egy más mellett.
-Meghoztuk.-szóltam a többieknek miután beléptünk a teremfélébe.
-Ennyit 'az oké, siessetekről'.-röhögött Liam
-Bocs, azén drágám kissé sokat eszik és várni kellett.-majd nyomtam egy puszit Niall arcára.-Ja igen, elmúlt a csuklásod?
-Igen, most viszont kajaaaaa!-kiáltott majd elő vette az egyik legnagyobb szendvicset.
Egy pillanatra láttam Zayn tekintetét. És... és engem nézett. Ha nem vele mentem volna, vagy nem történt volna meg ez a beszélgetés köztünk akkor nem csodálkoztam volna, de most valahol lelki-ismeret furdalásom van, de nem is tudom miért. Én nem csináltam semmit.
-Hahó, itt vagy? -lóbálta a kezét a fejem előtt Niall
-Ja igen persze, kicsit kimegyek. Kiszellőztetem a fejem.
-Ok, de 5 perc és folytatjuk.-szólt utánam Niall
A hátsó kijáratnál volt egy kis hintaágy, majd gyorsan belevettem magam, olyan jó kis puha volt.
Élveztem az egyedül létet, de nem sokáig ugyanis valaki kijött.
-Zavarlak?-kérdezte egy hang amit rögtön felismertem
-Nem, dehogy.-mosolyogtam rá
-Minden rendben?-kérdezte komoly hanggal
-Igen!.-válaszoltam gyorsan,túl gyorsan
-Szóval nem. Mi bánt?
-Ki vagy te? Dr. Érzelgős srác?
-Csak egy aggódó barát, de ha nem akarod akkor nem kell.-hallottam a hangjában, hogy megsértődött, majd felállt és befele ment.
-Várj!-szóltam utána ő pedig vissza jött és leült.
-Tényleg nincs minden rendben.-hajtottam le a fejem
-És van valami köze Zayn-hez?
Gondolatolvasó?
Nem mondtam semmit csak egy aprót bólintottam.
-Gondoltam, mióta vissza jöttetek semelyik ötök nem ugyan az. El mondod mi történt?
Vettem egy nagy levegőt és belekezdtem..... volna.
-Srácok gyertek!-szólt ki Paul
-Megyünk szólt.-szólt vissza Liam
-Otthon elmondom.
A próba további részében a fotelban ültem és  merengtem.
Órát töprenghettem  amikor vége lett a próbának.
-Akkor mára ennyi is lenne, és most Natasa!
Viszont annyira elbambultam, hogy nem is hallottam Pault.
-Natasa!-szólt hangosabban
-Ja, igen? Tessék?-eszméltem fel
-Szóval, hogy döntöttél?
Úúú, tényleg. Teljesen kiment a fejemből, Folyton csak ezen a Zayn-es sztorin a járt az eszem, hogy mit akart mondani azzal az öleléssel és a puszival? Na mindegy, most nem ez a fontos, akarom, hogy most énekest faragjanak belőlem? Most amikor kételyek között vagyok? Nem köszönöm, nem kérek belőle. Legalábbis most nem.
-Nagyon köszönöm, de nem. Nem hiszem, hogy ez lenne a legmegfelelőbb idő.
-Ó, hát értem. Akkor mára ennyi is volt. Akkor sziasztok.-majd elment
Senki nem kérdezett senkitől csak mi is beültünk a kocsiba és haza mentünk.
Még csak délután öt volt így a srácok programokat tervezgettek én felslisszoltam a szobámba és újra merengtem. De hisz csak egy ölelés volt és egy gyors puszi, de az az arc, miután kicsit eltolt magától és a szemébe néztem. Azok a szemek, mintha sugalltak volna valamit, de mit? Olyan gyorsan elkapta a tekintetét.
A gondolkodásomat Liam zavarta meg.
-Gyorsan felszívódtál.-ült le mellém
-Kicsit elfáradtam.-húztam ki magam
-Értem, ahhoz is, hogy elmond mi történt?
-Igen.-vettem egy nagy levegőt majd elkezdtem.-Mikor beültünk a kocsiba megkérdezte, hogy hogy vagyok Niall-al kapcsolatban, de pont akkor értünk oda így a beszélgetésnek annyi volt. Viszont amikor a kajákat kértük ki várni kellett így én is megkérdeztem ő viszont azt mondta, hogy boldog velünk majd megölelt, ami kissé hosszasabbra sikeredett és amikor eltoltam magamtól mélyen egymás szemébe néztünk majd adott egy gyors puszit.-fejeztem be a történetemet.
Nem mondott semmit, láttam rajta, hogy töpreng.
-Hát, ez tényleg furcsa.
-Szerinted jelent ez valamit? Vagy csak sima baráti ölelés és puszi volt?
-Igen, Zayn tisztában van vele, hogy boldog vagy Niall. Nem hinném, hogy közétek állna.-biztatott Liam
-Hát rendben, szerintem is csak baráti volt csak ez nekem új.-sütöttem le a szemem
-Ezt, hogy érted?
-Csak nem rég csöppentem bele ebbe az életformába és rögtön ilyen feladatnak vagyok kitéve....
-De mi mindig itt leszünk és Niall, Louis meg én és persze Harry meg Zayn is mindig segítünk, csak szólnod kell.-majd egy kis mosolyt csalt az arcmora.-Én meg mindig itt leszek neked igaz barátként!-majd adott egy órási 'erősvagykibírod' ölelést.
-Nagyon köszönöm, most viszont mennyünk szerintem le mielőtt még valami hülyeséget csinálnak.-tanácsoltam.
-Ez jó ötlet.-helyeselte
Persze igazam lett.
Niall a hűtőbe turkált, Harry a medencében lubickolt közben kiabálta, hogy 'mindenki a vízbe', Zayn.... Zayn pedig a kanapén ült előtte a tv ordibált, pedig a laptopba volt bele merülve.
-És akkor mi is a program?-próbálva átüvöltve mindenkit, és mindent
-Kajáláááás!-kiabált Niall és a hűtőből kimászva egy pudingos piskótát majszolt majd oda jött és adott egy szó szerinti édes csókot.
-Minden rendben? Gyorsan eltűntél.-majd adott egy puszit
-Igen, csak kicsit pihentem. Szóval mi a progi?
-Használjuk a jó időt a ússzunk egyet!-kiabált be Harry
-Végre valami értelmes, benne vagytok?-kérdeztem körbe, persze mindenki beleegyezett.
Gyorsan fel siettem a szobámba és elkezdtem átöltözni már  levettem a pólót is csak a kis gatyám volt rajtam amikor valaki benyitott a szobába.
-Beszélnünk kell!-szólt határozottan


Remélem tetszett ez a rész is:)
Kicsit hosszabb az előzőeknél:) Megyek egy hétre táborba szóval nem hinném, hogy mostanában hozom az újakat:)
Az előző  közvélemény kutatás lejárt, de írtam újat és szeretném ha erre is ilyen sok szavazat jönne.
Következő rész 5-6 komi és pár feliratkozó után jön:)


4 megjegyzés:

  1. Uh nagyon jo a blogod várom a kövi részt *-*

    VálaszTörlés
  2. Óh és pont a legjobb résznél hagyod abba! gonoszság! :P Am Nagyon jó lett siess a kövivel! :DD *-*

    VálaszTörlés
  3. Istenem *-* Zayn lesz az :$$ Siess a kövivel :$ :)

    VálaszTörlés